Image
01/12/2008

De Axion Banner Concerts zijn ingeblikt

Axion, het jongerenmerk van Dexia , wil muzikaal talent een financiële en commerciële boost geven en stelde daarvoor reclameruimte op haar website ter beschikking van jonge bands voor de wedstrijd Axion Banner Concerts. Uit de 224 deelnemers selecteerde een jury 25 bands en solo-artiesten. Zij worden vanaf vandaag voorgesteld aan het grote publiek.

Via bannerconcerten, optredens die afgespeeld worden in de reclameruimtes van de meest bezochte websites, moeten de muzikanten zoveel mogen stemmen zien te verzamelen, want uiteindelijk krijgt slechts 1 finalist de hoofdprijs: een eigen optreden in de AB, een streaming van dit concert én een opnamedag in de AB-soundstudio. Maar ook stemmers vallen in de prijzen, vijf gelukzakken mogen één jaar gratis bellen en sms'en met Pay & Go Generation. Op deze webpagina krijg je een mooi overzicht van alle finalisten én kan je onmiddellijk ook stemmen op jouw favoriet.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Droom voor shopaholics: studeren op de Meir

Karel de Grote Hogeschool en projectontwikkelaar Meir Corner bouwen een nieuwe campus op de voormalige [...]

19/10/2023

Dries ontwikkelt alarm-app als eindwerk (en scoort 19/20)

Dries Vanmierlo, derdejaarsstudent Multimedia & Creatieve Technologie aan de Erasmushogeschool Brussel, [...]

18/10/2023

Mechelse studenten Toerisme en Recreatiemanagement vallen in de prijzen

Studenten van de opleiding Toerisme en Recreatiemanagement van Thomas More gooiden hoge ogen in de jaarlijkse [...]

07/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84