Image
12/12/2008

Ann Van Elsen en Dave Peters tonen logo MNM

Gisterenavond hebben Ann Van Elsen en Dave Peters per ongeluk het logo onthuld van de nieuwe hitzender MNM, die Donna moet vervangen. Toen een reporter de twee iets vroeg over het nieuwe logo, wouden ze liever niets kwijt, maar Dave was eventjes vergeten dat de persmap mét logo op zijn schoot lag. Bekijk de beelden.


Het nieuwe logo is zwart, rood en lichtblauw gekleurd en heeft als slagzin ‘Let’s have a Big Time’. MNM-netmanager Greet Santy legt uit: “MNM wil anders zijn dan de anderen en een klein beetje meer uitdagen en prikkelen. Dat willen we ook laten zien in ons logo. Geen statische letters op een rij, maar dynamische karakters en opvallende kleuren. De ster bovenaan maakt het geheel compleet: de muziek, de programma’s en onze luisteraars schitteren bij MNM net iets meer dan elders.” Op 5 januari kan je voor de eerste keer de nieuwe zender (met onder andere Peter Van de Veire, Ann Van Elsen, Dave Peters en Evi Gruyaert) beluisteren, vanaf vanavond krijg je de eerste promofilmpjes op Één.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Online examens, hoe gaat dat in zijn werk?

Examens maken van thuis uit, het blijft een vreemd gegeven. We kunnen er hoe dan ook niet omheen. Hoewel [...]

19/05/2020

Studenten voelen zich onbegrepen #GeefOnsEenStem

 De Nationale Veiligheidsraad heeft het in hun persconferenties steeds over de lagere en middelbare [...]

18/05/2020

OPROEP: Deel je laatste normale foto

De lockdown heeft alle landen in zijn greep. Op Twitter worden er wereldwijd foto's gedeeld onder [...]

18/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84