Image
12/12/2008

Ann Van Elsen en Dave Peters tonen logo MNM

Gisterenavond hebben Ann Van Elsen en Dave Peters per ongeluk het logo onthuld van de nieuwe hitzender MNM, die Donna moet vervangen. Toen een reporter de twee iets vroeg over het nieuwe logo, wouden ze liever niets kwijt, maar Dave was eventjes vergeten dat de persmap mét logo op zijn schoot lag. Bekijk de beelden.


Het nieuwe logo is zwart, rood en lichtblauw gekleurd en heeft als slagzin ‘Let’s have a Big Time’. MNM-netmanager Greet Santy legt uit: “MNM wil anders zijn dan de anderen en een klein beetje meer uitdagen en prikkelen. Dat willen we ook laten zien in ons logo. Geen statische letters op een rij, maar dynamische karakters en opvallende kleuren. De ster bovenaan maakt het geheel compleet: de muziek, de programma’s en onze luisteraars schitteren bij MNM net iets meer dan elders.” Op 5 januari kan je voor de eerste keer de nieuwe zender (met onder andere Peter Van de Veire, Ann Van Elsen, Dave Peters en Evi Gruyaert) beluisteren, vanaf vanavond krijg je de eerste promofilmpjes op Één.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe verkorte lerarenopleiding in Brussel

Erasmushogeschool Brussel (EhB) ontwikkelde in samenwerking met scholengroepen in Brussel en de Vlaamse [...]

27/10/2023

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84