Image
12/12/2008

Ann Van Elsen en Dave Peters tonen logo MNM

Gisterenavond hebben Ann Van Elsen en Dave Peters per ongeluk het logo onthuld van de nieuwe hitzender MNM, die Donna moet vervangen. Toen een reporter de twee iets vroeg over het nieuwe logo, wouden ze liever niets kwijt, maar Dave was eventjes vergeten dat de persmap mét logo op zijn schoot lag. Bekijk de beelden.


Het nieuwe logo is zwart, rood en lichtblauw gekleurd en heeft als slagzin ‘Let’s have a Big Time’. MNM-netmanager Greet Santy legt uit: “MNM wil anders zijn dan de anderen en een klein beetje meer uitdagen en prikkelen. Dat willen we ook laten zien in ons logo. Geen statische letters op een rij, maar dynamische karakters en opvallende kleuren. De ster bovenaan maakt het geheel compleet: de muziek, de programma’s en onze luisteraars schitteren bij MNM net iets meer dan elders.” Op 5 januari kan je voor de eerste keer de nieuwe zender (met onder andere Peter Van de Veire, Ann Van Elsen, Dave Peters en Evi Gruyaert) beluisteren, vanaf vanavond krijg je de eerste promofilmpjes op Één.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

KdG-studenten krijgen praktijklessen in Wetenschapspark

Karel de Grote Hogeschool slaat de handen in elkaar met het Wetenschapspark Universiteit Antwerpen in [...]

16/05/2023

Eerste universitaire opleiding circulair bouwen

Circulair of materiaalneutraal bouwen is een beleidsprioriteit. Om hierop in te pikken, biedt de Vrije [...]

12/05/2023

Weesfietsen krijgen tweede leven in Gent

Fietsen die in Gent zijn achtergelaten, worden door De Fietsambassade opgehaald en bewaard. Vorig jaar [...]

04/05/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84