Image
03/03/2009

Zara & Nickelodeon ontwerpen mannencollectie

Sinds gisteren ligt de exclusieve MTV-collectie ‘Streetmuse’ in de rekken. De kledinglijn is het vrucht van de samenwerking tussen Nickelodeon & Viacom en Zara.

Streetmuse is een mannenlijn, geïnspireerd op MTV en rekening houdend met het stadsleven, waarbij muziek, kunst, dans, innovatie en attitude een belangrijke rol spelen. De collectie bestaat uit vier verschillende designs van casual T-shirts en sweaters en elk ontwerp verwijst op een eigen manier naar de grootste steden in de wereld, en dat aan de hand van kleur en ontwerp. MTV’s Streetmuse wordt uitgestald in meer dan 400 etalages van Zara in 58 landen. Van de mooiste laan ter wereld, de Champs-Elysees in Parijs tot het rijkelijk gevulde winkelcentrum in Dubai.

(AG)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

NASA’s MOXIE maakt zuurstof op Mars

MOXIE, NASA’s Mars Oxygen In-Situ Resource Utilization Experiment, maakte op 20 april voor het [...]

05/05/2021

Einde huwelijk Bill en Melinda Gates

Bill en Melinda Gates gaan scheiden na zevenentwintig jaar huwelijk. Het koppel heeft drie kinderen, [...]

04/05/2021

Analyseer de relatie tussen mens en kat in het Yper Museum

In het Yper Museum opende op 1 mei de tentoonstelling ‘POES. Hoe de kat de mens vangt’. [...]

03/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84