Image
03/03/2009

Zara & Nickelodeon ontwerpen mannencollectie

Sinds gisteren ligt de exclusieve MTV-collectie ‘Streetmuse’ in de rekken. De kledinglijn is het vrucht van de samenwerking tussen Nickelodeon & Viacom en Zara.

Streetmuse is een mannenlijn, geïnspireerd op MTV en rekening houdend met het stadsleven, waarbij muziek, kunst, dans, innovatie en attitude een belangrijke rol spelen. De collectie bestaat uit vier verschillende designs van casual T-shirts en sweaters en elk ontwerp verwijst op een eigen manier naar de grootste steden in de wereld, en dat aan de hand van kleur en ontwerp. MTV’s Streetmuse wordt uitgestald in meer dan 400 etalages van Zara in 58 landen. Van de mooiste laan ter wereld, de Champs-Elysees in Parijs tot het rijkelijk gevulde winkelcentrum in Dubai.

(AG)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

​Brussel annuleert kerstmarkt en Winterpret

Brussel annuleert de kerstmarkt. Wel zal er feestverlichting op de Grote Markt zijn, alsook de traditionele [...]

04/11/2020

Jeugdbewegingen en pretparken moeten aan coronaregels geloven

Er zijn opnieuw verstrengde maatregelen aangekondigd in de strijd tegen het coronavirus. Pretparken moeten [...]

23/10/2020

Ook VUB schakelt over op code rood

De Vrije Universiteit Brussel (VUB) schakelt vanaf maandag 26 oktober de coronamaatregelen over op code [...]

21/10/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84