Image
03/03/2009

Zara & Nickelodeon ontwerpen mannencollectie

Sinds gisteren ligt de exclusieve MTV-collectie ‘Streetmuse’ in de rekken. De kledinglijn is het vrucht van de samenwerking tussen Nickelodeon & Viacom en Zara.

Streetmuse is een mannenlijn, geïnspireerd op MTV en rekening houdend met het stadsleven, waarbij muziek, kunst, dans, innovatie en attitude een belangrijke rol spelen. De collectie bestaat uit vier verschillende designs van casual T-shirts en sweaters en elk ontwerp verwijst op een eigen manier naar de grootste steden in de wereld, en dat aan de hand van kleur en ontwerp. MTV’s Streetmuse wordt uitgestald in meer dan 400 etalages van Zara in 58 landen. Van de mooiste laan ter wereld, de Champs-Elysees in Parijs tot het rijkelijk gevulde winkelcentrum in Dubai.

(AG)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Drinkgedrag verschilt bij jongeren op het platteland en in de stad

Vertonen alle jongeren hetzelfde drinkgedrag? Uit onderzoek van de jeugdbeweging KLJ blijkt van niet. [...]

21/04/2024

Seizoen drie van ‘Euphoria’ loopt nog meer vertraging op

Slecht nieuws voor de fans van ‘Euphoria’, want het derde seizoen van de HBO-serie loopt [...]

21/04/2024

UGent laat verantwoord gebruik van AI toe

De Universiteit Gent gaat artificiële intelligente niet langer verbieden of afraden. Vanaf volgend [...]

20/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84