Image
11/03/2009

Studenten ontwerpen huishoudproducten anno 2050

Welke huishoudproducten zullen de Belgen over veertig jaar gebruiken? Studenten maken komaf met the good old stuff als bruine zeep en javel en komen op de proppen met innovatieve en futuristische ontwerpen.

Studenten uit elf verschillende landen buigen zich nog tot april 2009 over de afdeling cosmetica- en verzorgingsproducten en was- en reinigingsproducten van vandaag en morgen en tonen via nieuwe ideeën dat ze een klare blik hebben op de consumentenmarkt van de toekomst. Tijdens de Henkel Innovation Challenge mogen de studenten in teams van drie hun concept voorstellen aan de managers van Henkel. Zo stelt bijvoorbeeld het Leuvense team van Leen, Jolien en Lara CATCHPATCH! voor, hun eigen methode om komaf te maken met zweetgeurtjes en –vlekken. De verkozen studenten nemen het tussen 23 en 25 april tegen elkaar op in het Atomium tijdens een internationale finale.

(VDV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe verkorte lerarenopleiding in Brussel

Erasmushogeschool Brussel (EhB) ontwikkelde in samenwerking met scholengroepen in Brussel en de Vlaamse [...]

27/10/2023

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84