Image
25/11/2002

JAMES BOND 007 'Die Another Day'

Op 27 november is het zover: dan komt Die another day in de zalen, de 20ste Bondfilm die meteen de 40ste verjaardag van 007 in de cinema viert. Nu is er geen filmpersonage dat de marketingjongens meer inspireert tot het in de kijker stellen van hun producten dan James Bond. Een overzichtje.

Als James Bond opstaat, trekt-ie meteen z'n Omega SeaMaster Professional-horloge aan z'n pols. Hij gaat zich scheren met de draadloze 8000 Sensotec van Philishave, steekt z'n van Q gekregen gadgets in z'n glimmend metalen Xylem-koffer van Samsonite en stapt in z'n Jaguar XKR. Allemaal echte producten, te koop in de betere handelszaak, of wat had je gedacht.

Heb je op 16 november de match KRC Genk-Virton gezien? Daar speelden Wesley Sonck en zijn companen in 007-spelerstruitjes. Madonna zingt het titellied van de nieuwe film (en ze heeft een leuke cameo als strenge schermlerares), meteen haar 44ste top 40-hit in de VS. De volledige soundtrack van David Arnold ligt natuurlijk ook in de rekken. En is dit trouwens geen ideaal moment om je collectie Bond-dvd's compleet te maken? Fox Home Entertainment brengt een box uit met de 19 oude Bond-films én een plaatsje vrij voor Die another day wanneer die uitkomt. En uiteraard is er ook een videogame: James Bond Nightfire. Wie dit eindejaar z'n Bond-honger niet kan stillen, is wel héél gulzig!

(JC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

'Caroline Pauwels Academy of Critical Thinking' opgericht

VUB-rector Jan Danckaert heeft de oprichting van PACT aangekondigd, de Caroline Pauwels Academy of Critical [...]

25/01/2023

Student Kick-Off schenkt 30.000 euro aan het goede doel

Ben je aan het begin van dit academiejaar naar Student Kick-Off geweest in Gent? Dan weet je dat de toegangsprijs [...]

05/01/2023

Jongerencollectief JEZ! wil 'Dag van de Jongeren' uitroepen

"We merken dat volwassenen soms negatieve dingen over jongeren denken," aldus Jessica Bouhez [...]

30/12/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84