Image
25/11/2002

JAMES BOND 007 'Die Another Day'

Op 27 november is het zover: dan komt Die another day in de zalen, de 20ste Bondfilm die meteen de 40ste verjaardag van 007 in de cinema viert. Nu is er geen filmpersonage dat de marketingjongens meer inspireert tot het in de kijker stellen van hun producten dan James Bond. Een overzichtje.

Als James Bond opstaat, trekt-ie meteen z'n Omega SeaMaster Professional-horloge aan z'n pols. Hij gaat zich scheren met de draadloze 8000 Sensotec van Philishave, steekt z'n van Q gekregen gadgets in z'n glimmend metalen Xylem-koffer van Samsonite en stapt in z'n Jaguar XKR. Allemaal echte producten, te koop in de betere handelszaak, of wat had je gedacht.

Heb je op 16 november de match KRC Genk-Virton gezien? Daar speelden Wesley Sonck en zijn companen in 007-spelerstruitjes. Madonna zingt het titellied van de nieuwe film (en ze heeft een leuke cameo als strenge schermlerares), meteen haar 44ste top 40-hit in de VS. De volledige soundtrack van David Arnold ligt natuurlijk ook in de rekken. En is dit trouwens geen ideaal moment om je collectie Bond-dvd's compleet te maken? Fox Home Entertainment brengt een box uit met de 19 oude Bond-films én een plaatsje vrij voor Die another day wanneer die uitkomt. En uiteraard is er ook een videogame: James Bond Nightfire. Wie dit eindejaar z'n Bond-honger niet kan stillen, is wel héél gulzig!

(JC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

UK stapte uit Erasmus-uitwisselingsprogramma door lage taalvaardigheid

Een verdere scheiding tussen Groot-Brittannië en de Europese Unie. Want als gevolg van de Brexit in 2020 [...]

10/05/2024

Zweedse apotheek verbiedt bepaalde skincare onder de 15 jaar

Farmaketen Apothek Hjärtat in Zweden heeft beslist om bepaalde skincareproducten niet meer te verkopen [...]

10/05/2024

Vakbonden UGent dienen klacht in

De vakbonden van de universiteit Gent hebben vorige maand een klacht bij de overheid ingediend, omdat [...]

09/05/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84