Image
05/01/2010

De ultieme verleider…?

Wetenschappers hebben al aangetoond dat mannen en vrouwen (al dan niet) tot elkaar aangetrokken worden door hun natuurlijke geur, maar toch blijven we onszelf insmeren met vanalles en nog wat, denk maar aan gezichtscrèmes en douchegel. Natuurlijk vind je ook een kolossaal assortiment in de parfumerie en dus proberen mensen zo origineel mogelijke geuren in flesjes op te vangen.

 

Eerder kwam al het hamburgerparfum op de markt, ontwikkeld door fastfoodketen Burger King, “omdat iedereen van de whopper houdt. Het parfum vangt die liefde en geeft het door”. En sinds kort kan je ook het enige echte bierparfum kopen, dat gemaakt is op basis van een ingrediënt van het bierbrouwproces. Het flesje kreeg de naam ‘Eos’ opgeplakt en is zowel voor mannen als voor vrouwen beschikbaar. Of de geur (en de persoon die er zich mee heeft volgespoten) je kan bekoren, blijft nog maar de vraag.
 
(SVR)
 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

ISIC-kaart: goed voor 40.000 voordelen in 130 landen

Het leven is duur, zeker voor een student. Iedere week moet je een fikse rekening betalen bij de supermarkt [...]

21/06/2018

De beste #fokdeblok-tweets om de blok volledig te fokken

"eeh moet jij niet studeren in plaats van voetbal kijken?"#RUSSAU #fokdeblok pic.twitter.com/JShf2aAt1V— [...]

18/06/2018

Event: stoepkrijttekening maken tegen examenstress

Wie volgende week nog examens heeft en passeert aan de Antwerpse Meir neemt best een doosje stoepkrijt [...]

16/06/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84