Image
05/01/2010

De ultieme verleider…?

Wetenschappers hebben al aangetoond dat mannen en vrouwen (al dan niet) tot elkaar aangetrokken worden door hun natuurlijke geur, maar toch blijven we onszelf insmeren met vanalles en nog wat, denk maar aan gezichtscrèmes en douchegel. Natuurlijk vind je ook een kolossaal assortiment in de parfumerie en dus proberen mensen zo origineel mogelijke geuren in flesjes op te vangen.

 

Eerder kwam al het hamburgerparfum op de markt, ontwikkeld door fastfoodketen Burger King, “omdat iedereen van de whopper houdt. Het parfum vangt die liefde en geeft het door”. En sinds kort kan je ook het enige echte bierparfum kopen, dat gemaakt is op basis van een ingrediënt van het bierbrouwproces. Het flesje kreeg de naam ‘Eos’ opgeplakt en is zowel voor mannen als voor vrouwen beschikbaar. Of de geur (en de persoon die er zich mee heeft volgespoten) je kan bekoren, blijft nog maar de vraag.
 
(SVR)
 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Meest gelezen in 2015, plaats 8: Studiekeuze bepaalt of je later rijk wordt

Uit een onderzoek van een Brits bedrijf dat bekijkt hoeveel individuen en bedrijven zouden kunnen verdienen, [...]

24/12/2015

Bloktip: Het voorbereidend werk

1. Verzorg de lay-out Markeer elke pagina: cursus, datum, paginanummer, enz. Laat een marge [...]

24/12/2015

Meest gelezen in 2015, plaats 9: Mensen met blauwe ogen drinken meer alcohol

Een Amerikaanse studie van de universiteit van Vermont toont aan dat mensen met blauwe ogen meer kans [...]

23/12/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84