Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Xiperia: studentenclub voor en door Xior-bewoners

De studenten die op kot zitten in de Gentse homes van Xior, hebben al vier jaar hun eigen studentenclub. [...]

13/09/2022

4 goede redenen om de nieuwe Guido Stadsgids in huis te halen

Een nieuw academiejaar zonder Guido Stadgids, dat bestaat niet. In deze onmisbare studentengids vind [...]

12/09/2022

Futuristisch universiteitsgebouw voor VUB & ULB

Op de campussen van de VUB en ULB in Etterbeek startte Beliris met de bouw van een futuristisch en duurzaam [...]

01/09/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84