Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Belg wint wedstrijd ‘mooiste nektapijt’

Het EK voetbal wonnen we niet, maar België komt als winnaar uit de bus bij een ander Europees kampioenschap! [...]

07/09/2021

Studenten vinden opnieuw werk na corona

Uit een analyse van het hr-bedrijf Randstad Group blijkt dat het aantal werkende studenten bijna op [...]

15/08/2021

Tiktok test tool waarmee je kunt solliciteren

De razend populaire app Tiktok komt op de proppen met een gloednieuwe tool waarmee mensen binnenkort [...]

11/08/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84