Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Thomas More in Geel legt nieuwe zonnepanelen aan

De Thomas More hogeschool in Geel gaat bijna 1.500 nieuwe zonnepanelen plaatsen. De 25 oude panelen krijgen [...]

17/04/2024

HOGENT bouwt eigen 5G-netwerk

Met Europese steun bouwt de hogeschool HOGENT een privaat 5G-netwerk op drie campussen. Het gaat over [...]

16/04/2024

Mooie vooruitzichten voor het Koninklijk Conservatorium: restauratie goedgekeurd

De ministerraad heeft het licht op groen gezet voor de restauratie, uitbreiding en renovatie van het [...]

15/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84