Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vierde seizoen van '2DEZIT' laat innerlijke demonen los

Het is bevestigd: 2DEZIT keert terug voor een 4DEZIT. De opnames van het vierde seizoen zijn in april [...]

29/05/2025

5 must-do's in Antwerpen

1) Neem de Waterbus Geweldig leuk om voor een prikje de Schelde over te steken van het Steenplein [...]

26/05/2025

5x 'waauw!' in Aalst

1) De klimschouw op de Schotte is waauw! Op recreatiedomein de Schotte, achter de sporthal, staat [...]

12/05/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84