Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

5 tips voor een gezonde fietsbatterij

Bebat, de organisatie die al 25 jaar gebruikte batterijen inzamelt, sorteert en recycleert, geeft tips [...]

10/08/2023

KdG lanceert postgraduaten voor knelpuntberoepen

Karel de Grote Hogeschool (KdG) speelt in op het nijpend tekort aan accountants en biedt vanaf september [...]

09/08/2023

Student levenslang verbannen bij American Airlines

Van plan je te bezatten voor je op het vliegtuig stapt? Misschien denk je wel twee keer na als je leest [...]

03/08/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84