Image
02/03/2010

H&M pakt uit met huidverzorgingslijn

Binnenkort zal je niet langer enkel kledij en accessoires kunnen kopen bij H&M, want vanaf maart stort de Zweedse kledinggigant zich voor de eerste keer op de huidverzorgingsmarkt. De producten zijn allemaal biologisch en kregen een Ecocert-certificaat.

 


Omdat de vraag naar cosmeticaproducten groot is en er al verschillende seizoenen gewerkt wordt met organisch katoen, besliste H&M om een klein aanbod aan biologische verzorgingsproducten te lanceren. De douchegels, bodyscrubs, body lotions, handcrèmes en lippenbalsems zullen verpakt zijn in potjes van recycleerbaar materiaal. De lijn is betaalbaar, want de prijzen variëren van 3,90 euro tot 4,90 euro.

(CB)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

GUIDO's studentenpanel test de OPPO Reno6

GUIDO zocht en vond drie studenten met oog voor snufjes en technisch detail en gaf hen de kans de Reno6 [...]

06/12/2021

25 verschillende bieren proeven in 24 dagen?

HOPT, marktleider in de thuisbezorging van bier, brengt een originele adventskalender op de markt met [...]

05/12/2021

Jongeren geven hun mening over productdesign

Naar aanleiding van de honderdste verjaardag van Braun werden internationale jongeren tussen 18 en 24 [...]

24/11/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84