Image
03/03/2010

Distronic - Leuven

Dinsdag 2 maart was het weer zo ver. Leuven maakte zich op voor geweld van eigen bodem met The Subs. De Gentenaren mixten de electroklassiekers naadloos aan elkaar en ook hun eigen werk mocht niet ontbreken. “You make me spill” en “Kiss my trance” werden luidkeels meegebruld. Distronic en de jaarraad Economie hadden onder leiding van Thomas Lauwers de Lido aardig laten vollopen en een stevig feestje op poten gezet.

 

 

Ekonomika was dus goed vertegenwoordigd, maar ook mensen van VTK en Farmaceutica kwamen hun dansbenen losgooien. Een volgepakte Lido kon het niet links laten liggen mee te springen op Florence and the Machine in de xx-remix en de Yeah Yeah Yeahs met Heads will roll.
 
Zij die van al het gedans en gezweet dorst kregen, werden ook op hun wenken bediend bij een tot in de puntjes verzorgde J&B cocktailbar, waar bevallige dames achter de toog gratis J&B-Gini cocktails uitdeelden. Deze dames waren niet vies van de cameralens en poseerden à volonté met J&B-liefhebbers. Ook zij zullen aan deze avond een mooie herinnering overhouden.
 
Niet alleen de cocktailfans, maar ook de bierkenners onder ons kregen een extraatje. Naast de alombekende gewone pils stond er ditmaal een speciaal bier te pronken aan de tapkast, zijnde Cuvée des Trolls. Dit fruitige bier van 7° zorgde bij sommigen voor uitbundig gefuif, wat zeker geapprecieerd werd.
 
Kortom, de heren van Distronic en de jaarraad Ekonomika hadden alles op alles gezet voor een wervelende party en het is hen nog gelukt ook.
 
Hop naar het volgende J&B event.
 
 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Betoging tegen racisme en voor gelijke rechten

In Brussel hebben vorige maand enkele duizenden mensen betoogd tegen racisme en voor gelijke rechten. [...]

28/04/2024

Studenten ontwikkelen groentedip voor nierpatiënten

Aan de Thomas More hogeschool in Geel heeft een team laatstejaarsstudenten van de richting Voedingstechnologie [...]

28/04/2024

Jongeren delen steeds vaker hun financiële situatie op sociale media

Deze keer geen nieuwe dans- of modetrend op TikTok, maar wel eentje met een financiële focus: ‘loud [...]

27/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84