Image
03/05/2010

Kortrijkse studenten verstoppen geit

Gisteren organiseerden drie studenten eventmanagement van het KATHO een grote fotozoektocht in Kortrijk. De Oxfamgeit, mascotte van de cadeautjescollectie Oxfam Pakt Uit, speelde daarin de hoofdrol.

 


Maarten Degryse, Miet Vanhoucke en Ilse Vanhoorne lieten alle kandidaten de geit zoeken aan de hand van foto's. De actie op zich ging natuurlijk niet om de geit, maar om publiciteit voor Oxfam. Ze zetten een week voor Moederdag de originele cadeauformule 'Oxfam Pakt uit' nog eens extra in de kijker en probeerden zo de projecten van Oxfam-Solidariteit, haar partners en het Zuiden te steunen. Een mooi initiatief weliswaar!

 
(CS)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

25 verschillende bieren proeven in 24 dagen?

HOPT, marktleider in de thuisbezorging van bier, brengt een originele adventskalender op de markt met [...]

05/12/2021

Jongeren geven hun mening over productdesign

Naar aanleiding van de honderdste verjaardag van Braun werden internationale jongeren tussen 18 en 24 [...]

24/11/2021

VUB-student onthult genderongelijkheid in Vlaamse filmsector

In de nasleep van schandalen in de filmwereld en de globale roep naar meer gendergelijkheid kwam ook [...]

19/11/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84