Image
20/05/2003

Online lijnen met Kellogg’s

Ben je ‘zen’, ‘actief’ of ‘evenwichtig’? Sinds 29 april helpt Kellogg’s dit voor je uit te maken. De cornflakesgigant lanceerde de eerste interactieve internetsite voor “Shape Management”. Met andere woorden: een vermageringskuur, maar dan via het internet.
Een gezonde geest in een gezond lichaam, verstandig eten en veel bewegen; het zijn slechts enkele van de clichés die menig vrouw zich al tientallen keren heeft voorgenomen. De zomer is in aantocht en alle vrouwen willen mooi en vooral slank zijn. Kellogg’s stelt hen een volledig, zeer toegankelijk en speels coachingprogramma voor. Een compleet programma, dat gezonde voeding en beweging combineert, aangepast aan de persoonlijkheid van elke vrouw: “Shape Management”.

Het concept is simpel: op de site www.special-k.be vult de vrouw een korte multiplechoice vragenlijst in (voorbeeldje: mocht u morgen een vrije dag krijgen dan.....) en leert na quotering hiervan haar persoonlijke virtuele trainer kennen: Karl (Zweedse natuurliefhebber, zen, zachte aanpak), Paolo (Braziliaanse capoeierakampioen, evenwichtig, geen haast) of Jim (Australische surfer, actief, kan niet stilzitten). Deze gebruinde, stoere jongens begeleiden haar in de zoektocht naar verstandige eetgewoonten en bewegingsoefeningen. Elke vrouw die hun goede raad volgt, zal volgens Kellogg’s haar conditie terugvinden en zich weer volledig goed in haar vel voelen.

Eenmaal op de site ingeschreven, krijgt de lijnbewuste vrouw elke week een kleurige nieuwsbrief in haar mailbox met het volledige programma: de boodschappenlijst, de menu’s van de week en de oefeningen die door de coach worden gedemonstreerd. Tot slot krijgt de vrouw ook nog een bemoedigend woordje van de trainer opdat de motivatie behouden zou blijven.

De kleurrijke site is alvast de moeite waard: de cartoonfiguurtjes van de trainers zorgen voor een levendig programma. Ga een kijkje nemen en beslis voor jezelf of je online aan het lijnen wil gaan.

(DV)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Goedkope groenten en fruit bestaan nog

Alles wordt duurder, ook groenten en fruit, maar een nieuw initiatief bij Carrefour voorkomt voedselverspilling [...]

17/11/2022

Thomas More-studenten ontwikkelen zelfzorgplatform voor studenten

De studenten Verpleegkunde en Lerarenopleiding van Thomas More in Mechelen werkten een hartverwarmend [...]

15/11/2022

Geelse studenten Bouw aan de slag

De tweedejaarsstudenten bachelor Bouw van de Thomas More-hogeschool in Geel realiseerden voor hun studie [...]

11/11/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84