Image
20/05/2003

Online lijnen met Kellogg’s

Ben je ‘zen’, ‘actief’ of ‘evenwichtig’? Sinds 29 april helpt Kellogg’s dit voor je uit te maken. De cornflakesgigant lanceerde de eerste interactieve internetsite voor “Shape Management”. Met andere woorden: een vermageringskuur, maar dan via het internet.
Een gezonde geest in een gezond lichaam, verstandig eten en veel bewegen; het zijn slechts enkele van de clichés die menig vrouw zich al tientallen keren heeft voorgenomen. De zomer is in aantocht en alle vrouwen willen mooi en vooral slank zijn. Kellogg’s stelt hen een volledig, zeer toegankelijk en speels coachingprogramma voor. Een compleet programma, dat gezonde voeding en beweging combineert, aangepast aan de persoonlijkheid van elke vrouw: “Shape Management”.

Het concept is simpel: op de site www.special-k.be vult de vrouw een korte multiplechoice vragenlijst in (voorbeeldje: mocht u morgen een vrije dag krijgen dan.....) en leert na quotering hiervan haar persoonlijke virtuele trainer kennen: Karl (Zweedse natuurliefhebber, zen, zachte aanpak), Paolo (Braziliaanse capoeierakampioen, evenwichtig, geen haast) of Jim (Australische surfer, actief, kan niet stilzitten). Deze gebruinde, stoere jongens begeleiden haar in de zoektocht naar verstandige eetgewoonten en bewegingsoefeningen. Elke vrouw die hun goede raad volgt, zal volgens Kellogg’s haar conditie terugvinden en zich weer volledig goed in haar vel voelen.

Eenmaal op de site ingeschreven, krijgt de lijnbewuste vrouw elke week een kleurige nieuwsbrief in haar mailbox met het volledige programma: de boodschappenlijst, de menu’s van de week en de oefeningen die door de coach worden gedemonstreerd. Tot slot krijgt de vrouw ook nog een bemoedigend woordje van de trainer opdat de motivatie behouden zou blijven.

De kleurrijke site is alvast de moeite waard: de cartoonfiguurtjes van de trainers zorgen voor een levendig programma. Ga een kijkje nemen en beslis voor jezelf of je online aan het lijnen wil gaan.

(DV)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe editie van campagne tegen pesten focust op de omgeving

STIP IT, de campagne tegen pesten van Ketnet, MNM en Radio 2, is maandag van start gegaan en richt zich [...]

15/09/2024

Vijf tips voor een vlotte start van het academiejaar

Het is weer bijna zover: het nieuwe academiejaar gaat van start. Wat moet je zeker weten vooraleer je [...]

14/09/2024

Studenten nemen de spelling van Gen Z onder de loep

Vier laatstejaarsstudenten Business & Languages van Arteveldehogeschool in Gent tonen in hun bachelorproef [...]

10/09/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84