Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Het Instagramprofiel van Ender Scholtens

"Er zijn zoveel mensen online die zich voordoen als iemand die ze totaal niet zijn" 🐣 [...]

21/04/2021

Studio JIJWEET maakt radio met jongeren uit jeugdvoorzieningen

WTFock acteur Nathan Naenen maakt vanaf vandaag elke woensdagavond tussen 19 en 20u radio met jongeren [...]

21/04/2021

Kan je tandarts echt zien dat je vaak orale seks hebt?

TikTok is niet alleen voor dansjes en grappige filmpjes, we kunnen er ook heel wat bijleren. Zo deelde [...]

21/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84