Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Afgestudeerden LUCA School of Arts stellen virtueel tentoon

LUCA School of Arts lanceert voor het eerst een virtuele tentoonstelling (De Nabije Toekomst) met een [...]

13/02/2021

Groeiende consensus om studenten terug op campus te verwelkomen

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) streeft ernaar om nog voor de paasvakantie studenten [...]

12/02/2021

Thomas More presenteert Liveshow ROEM

Op 18 februari organiseert de Thomas More-hogeschool de online liveshow ROEM. In de livestream worden [...]

12/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84