Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Antwerpse jongeren en flikken: één strijd

Stad Antwerpen maakt een budget vrij om het project Jongeren en Politie (JEP) voort te zetten om verder [...]

27/08/2024

Nieuwe Europese hogeschoolalliantie in de steigers

De Europese Commissie heeft groen licht gegeven aan een gloednieuwe Europese alliantie die 9 hogescholen [...]

20/08/2024

Studentikoze cultpils nu ook zonder alcohol

Cara-pils, het goedkope bier uit de Colruyt, heeft bij het studentenpubliek een cultstatus verworven. [...]

15/08/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84