Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vormingsmoment rijbewijs opnieuw verplicht vanaf 1 maart

Opgelet voor wie zijn rijbewijs wilt halen, want vanaf 1 maart veranderen er enkele zaken. Zo moeten [...]

28/02/2024

VUB-vrijwilligers zorgen voor extra groen in Etterbeek

In Etterbeek hebben studenten en personeel van de Vrije Universiteit Brussel 485 bomen en planten gepland [...]

27/02/2024

Engelstalige bachelors stijgen fors op VUB

Bij de sterkst stijgende bacheloropleidingen aan de VUB vallen vooral Engelstalige opleidingen als Business [...]

26/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84