Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

5x Brussel waar je mond van openvalt

1) Justitiepaleis Dit monumentale over-the-top paleis van Joseph Poelaert, alias de 'skieven [...]

14/04/2025

5 chille parken in Antwerpen

1) Stadspark Sinds de hangbrug is gerestaureerd en de vijver niet meer leegloopt, is het Stadspark [...]

24/03/2025

600 jaar KU Leuven vier je met... een kopje koffie

De KU Leuven bestaat 600 jaar, en dat wordt uitgebreid gevierd. Onan Coffee & Tea, al twintig jaar [...]

20/03/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84