Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wetenschap: de maan zorgt voor langere dagen

Als jouw dagen soms ook ellenlang lijken, hebben we slecht nieuws voor je. Ze zullen alleen nog maar [...]

11/03/2023

The Little Mermaid in de cinema vanaf 24 mei

De première van The Little Mermaid staat bijna om de hoek. Eén van de bekendste Disney verhalen, geregisseerd [...]

10/03/2023

Antwerpse studenten gaan zorgzaam van deur tot deur

Het project Zorgzame Straten en de studenten van het graduaat Maatschappelijk Werk van Thomas More werken [...]

10/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84