Image
30/07/2010

Hema lanceert spiekpen en –website

Nederlandse warenhuisgigant Hema brengt een spiekwebsite en een spiekpen op de markt en heeft daarmee tegen de schenen geschopt van de onderwijswereld.

 

Op de Nederlandse website, die het assortiment schoolspullen moet promoten, kunnen studenten spiektips posten en elke leuke methode wordt dan nog eens beloond met een gratis spiekpen, een pen die schrijft in onzichtbare inkt en waarvan de tekst enkel met behulp van een uv-lamp zichtbaar wordt. De Algemene Onderwijsbond roept alle docenten in Nederland op de website en de spiektips goed door te nemen zodat ze elke valsspeler kunnen betrappen. Woordvoerder Judy Op het Veld van de Hema benadrukt dat de spiekcampagne "puur ludiek bedoeld is". "Soms storen mensen zich er inderdaad aan. Zo hebben we ook eens een top 5 gemaakt van meest gejatte producten, wat ook wel veel reacties opleverde. Maar wie de tips leest, ziet echt wel dat het over de top is en grappig bedoeld. Een actie met een dikke knipoog."

 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Emoji van ‘droevig kakske’ mogelijks in aantocht

De Campaign Against Living Miserably (Calm), een Britse organisatie die zich inzet voor mentale gezondheid, [...]

29/03/2021

Aantal jongeren met financiële problemen fors toegenomen

Uit een bevraging van bankenfederatie Febelfin blijkt dat 61% van de jongeren financiële problemen heeft. [...]

29/03/2021

Domino’s stopt met ananas op pizza

Er zijn twee soorten mensen op deze wereld. Aan de ene kant heb je de personen die ananas op pizza wel [...]

26/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84