Image
30/07/2010

Hema lanceert spiekpen en –website

Nederlandse warenhuisgigant Hema brengt een spiekwebsite en een spiekpen op de markt en heeft daarmee tegen de schenen geschopt van de onderwijswereld.

 

Op de Nederlandse website, die het assortiment schoolspullen moet promoten, kunnen studenten spiektips posten en elke leuke methode wordt dan nog eens beloond met een gratis spiekpen, een pen die schrijft in onzichtbare inkt en waarvan de tekst enkel met behulp van een uv-lamp zichtbaar wordt. De Algemene Onderwijsbond roept alle docenten in Nederland op de website en de spiektips goed door te nemen zodat ze elke valsspeler kunnen betrappen. Woordvoerder Judy Op het Veld van de Hema benadrukt dat de spiekcampagne "puur ludiek bedoeld is". "Soms storen mensen zich er inderdaad aan. Zo hebben we ook eens een top 5 gemaakt van meest gejatte producten, wat ook wel veel reacties opleverde. Maar wie de tips leest, ziet echt wel dat het over de top is en grappig bedoeld. Een actie met een dikke knipoog."

 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Prins Harry legt zijn ziel bloot tijdens interview

“De Britse pers heeft mij mentaal gebroken.” Prins Harry heeft er geen doekjes om gewonden [...]

27/02/2021

Volwassenen hebben gemiddeld één kater per maand

Het merk Healthspan Ruby ondervroeg 2000 volwassenen over hun drinkgedrag. Of liever: de gevolgen daarvan. [...]

26/02/2021

Videocampagne wil jongeren inspireren tijdens corona

De Universiteit Gent en jongereninfoplatform WAT WAT hebben een videocampagne op poten gezet waarmee [...]

26/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84