Image
30/07/2010

Hema lanceert spiekpen en –website

Nederlandse warenhuisgigant Hema brengt een spiekwebsite en een spiekpen op de markt en heeft daarmee tegen de schenen geschopt van de onderwijswereld.

 

Op de Nederlandse website, die het assortiment schoolspullen moet promoten, kunnen studenten spiektips posten en elke leuke methode wordt dan nog eens beloond met een gratis spiekpen, een pen die schrijft in onzichtbare inkt en waarvan de tekst enkel met behulp van een uv-lamp zichtbaar wordt. De Algemene Onderwijsbond roept alle docenten in Nederland op de website en de spiektips goed door te nemen zodat ze elke valsspeler kunnen betrappen. Woordvoerder Judy Op het Veld van de Hema benadrukt dat de spiekcampagne "puur ludiek bedoeld is". "Soms storen mensen zich er inderdaad aan. Zo hebben we ook eens een top 5 gemaakt van meest gejatte producten, wat ook wel veel reacties opleverde. Maar wie de tips leest, ziet echt wel dat het over de top is en grappig bedoeld. Een actie met een dikke knipoog."

 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

Droom voor shopaholics: studeren op de Meir

Karel de Grote Hogeschool en projectontwikkelaar Meir Corner bouwen een nieuwe campus op de voormalige [...]

19/10/2023

Dries ontwikkelt alarm-app als eindwerk (en scoort 19/20)

Dries Vanmierlo, derdejaarsstudent Multimedia & Creatieve Technologie aan de Erasmushogeschool Brussel, [...]

18/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84