Image
04/03/2002

Herman Van Molle

"De kijker geven wat hij wil is een verderfelijk principe. (...) Je moet de kijker juist geven wat hij niet wist dat hij wou, dáár zit 'm de uitdaging."

Herman Van Molle in Humo
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

5x terug in de Kortrijkse tijd

1) Kortrijk ontleent haar naam aan het Latijnse ‘Cortoriacum’ Cortoriacum betekent [...]

28/10/2024

Karaoke kan binnenkort ook in de cinema

Binnen enkele weken kan je bij Kinepolis Gent niet enkel meer terecht voor een gezellige film, ook voor [...]

27/10/2024

Hadden de lockdowns dan toch geen blijvend effect op het mentaal welzijn van jongeren?

Uit het SIGMA-onderzoek van de KU Leuven blijkt dat het aantal jongeren met psychische klachten niet [...]

26/10/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84