Image
04/03/2002

Herman Van Molle

"De kijker geven wat hij wil is een verderfelijk principe. (...) Je moet de kijker juist geven wat hij niet wist dat hij wou, dáár zit 'm de uitdaging."

Herman Van Molle in Humo
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Stem Z: een podcast over de aankomende verkiezingen

Velen moeten binnenkort voor het eerst gaan stemmen, maar er zijn heel wat first voters die niet goed [...]

09/05/2024

Leuven opnieuw uitgeroepen tot veggiehoofdstad

Vorige maand is de stad Leuven voor de derde keer op rij uitgeroepen tot de veggiehoofdstad van België. [...]

08/05/2024

X overweegt gebruikerskosten

X, het voormalige Twitter, overweegt nieuwe gebruikers een tijdelijke vergoeding te laten betalen om [...]

08/05/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84