Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Fonds Tinne Boes steunt studenten in moeilijke situaties

Het Fonds Tinne Boes, beheerd door de Koning Boudewijnstichting, bestaat tien jaar. In dat decennium [...]

12/04/2022

Acht op de tien mensen grijpen naar snelle snacks

Yakult deed een onderzoek bij 1000 Belgen over voeding en mentaal welzijn. Daaruit blijkt dat 8 op de [...]

11/04/2022

Studente geneeskunde schrijft boek over gezonde voeding

Marie Van de Velde studeert geneeskunde en is gepassioneerd door voeding. Op jonge leeftijd ontdekte [...]

08/04/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84