Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

#StandForSomething: EU-parlementslid Sara Matthieu over haar Europa van de toekomst

"What do you care about?” Dat is de vraag die we tijdens de internationale #StandForSomething-campagne [...]

09/07/2021

Zin in een pintje met chocoladesmaak?

Twee lekkere dingen combineren, dat kan alleen maar een lekker resultaat geven, niet? Dat dachten chocoladefabrikant [...]

15/06/2021

Genderfluïde God in Loki

Sinds afgelopen woensdag is de nieuwe Marvel-serie Loki te bekijken op Disney+, maar een paar dagen [...]

13/06/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84