Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ferrero Rocher-ijs in aantocht

Heb jij soms moeite om te kiezen tussen een stuk chocolade of een ijsje? Geen nood, Ferrero heeft voor [...]

21/05/2021

Demi Lovato uit zich als non-binair

Gisteren kwam de eerste aflevering van de nieuwe podcast van Demi Lovato online: ‘4D with Demi [...]

20/05/2021

Omelet- euh omleiding: origineel verkeersbord in Jette

Afgelopen weekend konden oplettende voorbijgangers aan de Sint-Pieterskerk in Jette een vreemd verkeersbord [...]

19/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84