Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jasmijn (12) maakt kaartjes met eerlijke teksten

De Nederlandse Jasmijn Oostlander verloor vier jaar geleden haar papa aan kanker. Kaartjes met teksten [...]

05/04/2021

Vrouw neemt 23 familieleden mee op blind date

Op een blind date, wil je je date snel zo goed mogelijk leren kennen. Daarom verzon een vrouw uit China [...]

05/04/2021

Conceptos plásticos bouwt scholen van gerecycleerd plastic

Het Colombiaanse bedrijf Conceptos Plasticos vond een manier om plasticafval om te zetten in bouwstenen. [...]

04/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84