Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Seks doet je beter presteren op je examens

Wie tijdens de blok niet zeker is van zijn stuk, belt best zijn wederhelft even op voor een beetje ontspanning. [...]

13/01/2020

Dutten voor je examen is beter dan alles op het eind erin proppen

Wil je op het laatste momentje nog alle leerstof erin proppen voor je examen? Vergeet het, dutten is [...]

11/01/2020

Geen zin om te studeren? Fok de blok en 'press the button' voor random entertainment

Last van uitstelgedrag bij het blokken? Zin om eerst iets anders te doen, éénder wat? [...]

10/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84