Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Drinkgedrag verschilt bij jongeren op het platteland en in de stad

Vertonen alle jongeren hetzelfde drinkgedrag? Uit onderzoek van de jeugdbeweging KLJ blijkt van niet. [...]

21/04/2024

Seizoen drie van ‘Euphoria’ loopt nog meer vertraging op

Slecht nieuws voor de fans van ‘Euphoria’, want het derde seizoen van de HBO-serie loopt [...]

21/04/2024

UGent laat verantwoord gebruik van AI toe

De Universiteit Gent gaat artificiële intelligente niet langer verbieden of afraden. Vanaf volgend [...]

20/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84