Image
08/10/2010

Meedenken met bedrijven levert studenten cash op

Bedrijven zijn steeds op zoek naar creatieve ideeën. Hoe vinden ze concrete oplossingen en mogelijkheden voor nieuwe producten en diensten? Wie bedenkt dé nieuwe marketingcampagne voor een multinational? Wie helpt een kmo op weg naar nieuw succes?


Brainspot heeft het ei van Columbus gevonden: vraag het antwoord aan studenten en young professionals. Concrete bedrijven en organisaties als VTM, Select HR, de Christelijke Mutualiteit, Combell en Plantijn Hogeschool lanceren cases waarmee telkens minstens 3000 euro prijzengeld te verdienen valt. Studenten denken mee, versturen hun concepten en oplossingen via de site en rijven de cash binnen. En uiteraard worden de winnende studenten op die manier ook gespot door werkgevers.

Meedoen? Maak een account aan op www.brainspot.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Chiro viert haar negentigjarig bestaan met een stevig feestje

Chirojeugd Vlaanderen bestaat dit jaar negentig jaar, en wil dat niet onopgemerkt voorbij laten gaan. [...]

08/04/2024

Meer dan vijftig nieuwe studentenkoten bij Thomas More in Lier

In Lier komen er in de toekomst 53 nieuwe studentenkoten bij op de campus van de Thomas More hogeschool. [...]

07/04/2024

Europese Commissie wil Europees diploma

Een diploma dat in alle Europese lidstaten erkend is, dat is waar de Europese Commissie op termijn van [...]

07/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84