Image
10/11/2010

Reclamefilmpjes voor Nederlandse universiteit zijn te sexy

De Radbout Universiteit in het Nederlandse Nijmegen dacht met sexy reclamefilmpjes de ideale manier gevonden te hebben om studenten te lokken, maar daar is niet iedereen het mee eens.


Als hoofdpersonage had de afdeling Communicatie ex-playmate Ancilla Tilia opgetrommeld en zij doet in de filmpjes wat ze het beste kan: sexy zijn. Volgens Claudia Krops van de ondernemingsraad gaat het er echter óver. "Welke studenten willen we hiermee lokken? De eigen site van deze presentatrice mogen scholieren nog niet eens bezoeken! Ik vind de filmpjes seksistisch en denigrerend." Daar is de studentenraad het volledig mee eens en de filmpjes moeten dan ook snel offline.

(SVR)

bekijk een van de reclamefilmpjes hier


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Lego lanceert set met ‘Braille Bricks’ die kinderen blindenschrift leren

Een mooi voorbeeld van inclusiviteit bij Lego. Het Deense bedrijf gaat namelijk een nieuwe set blokjes [...]

16/04/2021

70 werken van Banksy komen naar Brussel

Deze zomer opent de interactieve tentoonstelling Banksy: Genius or Vandal zijn deuren op de Grote Markt [...]

16/04/2021

Een McDonald’s bestelpaal bij je thuis? Het kan!

Goed nieuws voor fans van de fastfoodketen McDonald’s. Sinds kort kan je namelijk een bestelpaal [...]

14/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84