Image
28/11/2010

Accent Jobs For People steekt schoolverlaters in nieuw kleedje

Uit de 4176 schoolverlaters die Accent Jobs For People aan een job geholpen heeft, heeft de organisatie afgelopen donderdag tien winnaars geselecteerd. Zij mochten elk vijf work-outfits gaan kiezen bij Shoeby Fashion in Sint-Niklaas.

 

De verkiezing kwam er in het kader van de schoolverlaterscampagne ‘Krijg de Klere(n)’ waarmee Accent Jobs For People inspeelt op de hoge werkloosheidsgraad bij jongeren en de groeiende vraag naar talent. Lieven Bonamie, Marketing Director bij Accent Jobs For People geeft een woordje uitleg: “In 2009 bedroeg de jongerenwerkloosheid 25 procent. Dit was voor ons een signaal om een activatiecampagne te doen gericht op jongeren. We hebben de ‘krijg de klere(n)’-campagne een jaar gevoerd in jongerenmedia, op schoolbeurzen en schoolcampussen. In totaal hebben we zo 4176 jongeren ingeschreven en aan een eerste werkervaring geholpen.”

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tomorrowland kiest voor digitaal festival

  Om de zomer zonder festivals op te vullen, bouwde Tomorrowland aan een digitale variant, die [...]

05/06/2020

Examenfraude ingenieursstudenten erger dan verwacht

  Eerder raakte bekend dat een aantal eerstejaarsstudenten burgerlijk ingenieur van de Universiteit [...]

05/06/2020

Examen in Flanders Expo: "Ik was blij dat ik mijn oordoppen bij had"

Laure (21) studeert pedagogische wetenschappen aan de Universiteit van Gent en legde al een examen statistiek [...]

04/06/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84