Image
20/12/2010

Geen foute cadeaus alsjeblieft!

Oxfam Solidariteit bindt de strijd aan tegen de foute eindejaarscadeaus en heeft daarvoor de hulp ingeroepen van Tine Embrechts, Warre Borgmans en Kürt Rogiers. Als alternatief stelt Oxfam een symbolisch cadeau voor waarmee je projecten in het Zuiden steunt, bijvoorbeeld schoolborden, antibiotica, fietsen, of vormingsprojecten voor arbeiders of landbouwers.

 
 
Info: www.oxfampaktuit.be
 

Schroevendraaier wordt kurkentrekker

Het is zo'n onnozel idee dat het stoer wordt: de accuschroevendraaier Ixo krijgt speciaal voor de feestdagen een opzetstuk waarmee je makkelijk een fles wijn kan ontkurken. Voor de gelegenheid wordt de Ixo Vino bovendien verkocht in een houten wijnkistje.
 
Info: www.bosch.be
 
Behendigheidsspel met biosensortechnologie
 
Het intrigerendste speeltje dat je deze feestperiode in de speelgoedwinkel aantreft, is de Mindflex, een spel waarbij je een balletje over een behendigheidsparcours moet loodsen, louter door je te concentreren. Het werkt met hersengolven die opgevangen worden via een speciale headset.
 
Info: http://mindflexgames.com
 
Luxueus gezelschapsspel
 
Wie de nieuwjaarsnacht wil ingaan met een marathonsessie van De Kolonisten van Catan, kan dat voortaan doen met een extra feestelijke collector's edition. Deze Catan-box is helemaal van hout, heeft geschilderde tegels en zit in een houten kist. Past perfect bij je galakostuum.
 
Info: www.999games.be

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Charles en Camilla belaagd door studenten

In Groot-Brittannië stijgt het inschrijvingsgeld voor universiteiten van 4.000 euro naar 11.000 euro. [...]

10/12/2010

Studenten binden zich vast voor Music for Life

Vijftien studenten uit het derde jaar psychiatrische verpleegkunde van de Karel de Grote Hogeschool hebben [...]

10/12/2010

Koken wekt lust op bij studenten

In 2008 werd aan de Antwerpse universiteit het eerste kookboek voor studenten voorgesteld en ondertussen [...]

09/12/2010

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84