Image
08/10/2012

Henkel Innovation Challenge – Bedenk hét product van de toekomst

Heb je originele ideeën? Ben je geïnteresseerd in business, marketing en innovatie? Perfect, want de Duitse multinational Henkel, die onder meer merken als Persil, Silan, Pritt en Schwarzkopf in zijn portefeuille heeft, organiseert voor de zesde keer zijn Innovation Challenge.

 

Teams van twee studenten nemen het op tegen elkaar in een wedstrijd waar maar liefst 25 verschillende landen aan deelnemen. De bedoeling? Een gloednieuw product bedenken binnen een van de bestaande Henkel-merken dat tegemoetkomt aan de behoeften van mensen in het jaar 2050. Dat is niet alleen uitdagend en fun, maar je zet bovendien je eerste stappen in de internationale zakenwereld. De finale vindt plaats van 18 tot 20 maart in Shanghai en daar worden ook de prijzen uitgedeeld. De leden van het winnende studententeam mogen op wereldreis (waarde van 10.000 euro), het tweede beste team krijgt nog 4000 euro, en het derde team gaat naar huis met 2000 euro.

Hoe ga je concreet te werk? Stel je team samen, zet je idee op papier, motiveer het grondig en stuur het vóór 12 december 2012 via onderstaande website naar Henkel. That's it!
 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wie laat eigenlijk al dat zwerfvuil achter?

Weinig dingen zijn zo irritant als zwerfvuil op straat of in het park. Wie zijn de viespeuken die zich [...]

12/08/2024

Blok- en examentips van professor Stijn Baert

"Ik vond weinig dingen in mijn leven zo spannend als examen afleggen op de universiteit," bekent [...]

09/08/2024

Nieuwe awardshow voor Belgische influencers in de maak

Dit najaar vindt de allereerste editie van de Bisou Awards plaats, een gloednieuwe awardshow die de crème [...]

08/08/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84