Image
12/01/2011

The Green Hornet

Wat krijg je als je het script van een big budget superhelden-actiekomedie laat schrijven door het schrijversduo achter de ultieme tienerbruller Superbad?

 

Als je script annex budget vervolgens in de handen achterlaat van een onberekenbare Franse visuele wonderboy als Michel Gondry? En als je de hoofdrollen toewijst aan vuilbekker par excellence Seth Rogen en de in onze contreien volstrekt onbekende Taiwanese superster Jay Chow? Een geschifte film die je zelfs zonder 3D-brilletje (je hebt de keuze) alle hoeken van de zaal laat zien. Puberale onderbroekenlol meets oldschool achtervolgingsactie meets oogstrelende effectstrucs van de man die de bullet time photograpy heeft bedacht meets (vul hier zelf een filmgenre of vier, vijf in). Leuk, maar stuurloos, en dan eventjes spannend, en dan weer leuk. Geforceerd, maar ook met een hoop jongensachtige branie gedraaid. En hey, die Chow blijkt zowaar net zo grappig te zijn als Rogen. Ook van de partij: Christoph Waltz, de Oostenrijkse auteur die doorbrak in Inglourious Basterds en in The Green Hornet op hoogst vermakelijke wijs een misdaadbaas met een identiteitscrisis neerzet.

(HDP)

bekijk de trailer


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

App maakt het leven van influencers (nog) gemakkelijker

Het Belgische influenceragentschap BeInfluence lanceert zijn allereerste app om het leven van hun community [...]

19/01/2022

Duurzamer pinten pakken in Leuven

De Leuvense studentenkoepel LOKO lanceert een duurzaam project met herbruikbare bekers voor kringen, [...]

12/01/2022

GUIDO ging een elektrische deelstep uitproberen in Brussel

Drie jaar nadat ze als Europese pionier het concept hadden gelanceerd in Stockholm, is het Zweedse micro-mobilitybedrijf [...]

27/12/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84