Image
23/02/2011

Diesel doet het met blowjob kniebeschermers

Na de controversiële reclamecampagne ‘Be Stupid’ waarbij enkele schaargeklede vrouwen en mannen op affiches stonden, pakt het Italiaanse kledingmerk Diesel ook dit jaar uit met een opvallende actie.


 

Wanneer je in een Diesel-winkel in India meer dan 150 dollar uitgeeft, krijg je er een nogal apart cadeau bovenop: kniebeschermers die orale seks bij mannen er handiger op moeten maken. “Buy one, get one pearl necklace free”, staat op de verpakking te lezen. Het reclamebureau ‘Happy Creative Services’ in Bangalore kwam op de proppen met het idee en laat meteen ook weten dat wanneer er klachten zijn in verband met de campagne, de vrouwen of mannen zich tot hen kunnen wenden.

 
 
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten ontwikkelen ‘Step Cube’: een locker voor je elektrische step

Elektrische steps zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Je vindt ze - zeker in steden - [...]

23/04/2021

Aldi test verkoop verpakkingsvrije producten

In 2020 maakte Aldi bekend hun hoeveelheid plastic verpakkingen te willen halveren tegen 2025. Deze [...]

22/04/2021

Adidas gaat de duurzame toer op met de Stan Smith Forever

De ‘Stan Smith Forever’, zo heet de duurzame variant van de wereldberoemde Stan Smiths die [...]

22/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84