Image
23/02/2011

Diesel doet het met blowjob kniebeschermers

Na de controversiële reclamecampagne ‘Be Stupid’ waarbij enkele schaargeklede vrouwen en mannen op affiches stonden, pakt het Italiaanse kledingmerk Diesel ook dit jaar uit met een opvallende actie.


 

Wanneer je in een Diesel-winkel in India meer dan 150 dollar uitgeeft, krijg je er een nogal apart cadeau bovenop: kniebeschermers die orale seks bij mannen er handiger op moeten maken. “Buy one, get one pearl necklace free”, staat op de verpakking te lezen. Het reclamebureau ‘Happy Creative Services’ in Bangalore kwam op de proppen met het idee en laat meteen ook weten dat wanneer er klachten zijn in verband met de campagne, de vrouwen of mannen zich tot hen kunnen wenden.

 
 
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Voor minder dan 500 euro vind je geen kot meer in Gent

Om de twee jaar houdt de stad Gent een enquête over studentenhuisvesting. Daaruit blijkt dat je voor [...]

27/02/2025

Sterren en planeten van dichtbij in Antwerpen

Heb je een stille voorliefde voor sterrenkunde, maar heeft je studie er niks mee te maken? Vanaf 19 september [...]

23/02/2025

TEDXUHasselt: Shifting Perspectives

Over eender welk onderwerp valt er inmiddels wel een TED Talk te vinden. Wil je meer zelfvertrouwen? [...]

21/02/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84