Image
23/02/2011

Diesel doet het met blowjob kniebeschermers

Na de controversiële reclamecampagne ‘Be Stupid’ waarbij enkele schaargeklede vrouwen en mannen op affiches stonden, pakt het Italiaanse kledingmerk Diesel ook dit jaar uit met een opvallende actie.


 

Wanneer je in een Diesel-winkel in India meer dan 150 dollar uitgeeft, krijg je er een nogal apart cadeau bovenop: kniebeschermers die orale seks bij mannen er handiger op moeten maken. “Buy one, get one pearl necklace free”, staat op de verpakking te lezen. Het reclamebureau ‘Happy Creative Services’ in Bangalore kwam op de proppen met het idee en laat meteen ook weten dat wanneer er klachten zijn in verband met de campagne, de vrouwen of mannen zich tot hen kunnen wenden.

 
 
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Volgende week afstudeerbeurs in Gent

Een nieuwe afstudeerbeurs staat om de hoek. De 20e editie van de Gentse beurs gebeurt dit jaar online [...]

02/03/2023

De-influencers nemen Tiktok over

“Ik zal je de-influencen, deze vijf dingen moet jij absoluut niet kopen.” Video’s zoals [...]

01/03/2023

Negen alcoholvrije biertjes om Tournée Minérale af te sluiten

Is Tournée Minérale jou ook goed bevallen in februari? Dan zijn hier negen alcoholvrije biertjes die [...]

28/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84