Image
28/02/2011

Bart De Wever ‘lul van het jaar’ op Humo’s Pop Poll de Luxe

In Hollywood werden dan wel de beste acteurs in de bloemetjes gezet tijdens de jaarlijkse Oscaruitreiking, maar ook in ons eigenste land vielen enkele televisiesterren in de prijzen. Tijdens deze editie van Humo’s Pop Poll de Luxe, de derde al, werden onder meer Bart De Wever en Erik Van Looy uitgebreid gekroond.


 

De bekende rockband Triggerfinger mocht de awardshow openen waarna voormalig hoofdredacteur Guy Mortier en stand-up comedian Philippe Geubels overgingen tot de prijsuitreiking. Studio Brussel werd als eerste verkozen en kreeg de prijs voor beste radioprogramma (Music For Life) van het jaar, waarvoor Sofie Lemaire, Sam De Bruyn en Tomas De Soete elk een medaille in ontvangst mochten nemen. De Soete kreeg er overigens nog de award voor beste radiopresentator bovenop. Bart De Wever werd even later geëerd als man en politicus van het jaar en toen de presentatoren overgingen tot de prijs Lul Van Het Jaar, die eigenlijk bestemd was voor Roger Vangheluwe, grapte De Wever dat hij evengoed die titel had kunnen winnen. Hij mocht die ‘prijs’ dan ook onmiddellijk in ontvangst nemen. Erik Van Looy kaapte dan weer de prijs voor beste tv-figuur en beste tv-programma weg en net zoals vorig jaar werd Erika Van Tielen verkozen tot de BV die het humopubliek het liefst uit de kleren zou willen zien gaan. Tussen de prijsuitreikingen door werden er optredens gegeven van onder meer Stromae, die trouwens de medaille voor beste nummer kreeg, en ‘Beste Belgische Zanger’ Daan.

 
 
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zuid-Koreaanse tiener boekt megawinst via aandelen

De 12-jarige Kwon Joon uit Seoel heeft in minder dan een jaar tijd zo’n 43% winst geboekt via [...]

20/02/2021

Nooit meer examenstress dankzij wasbaar kostuum

Herken je dit: je draagt een kostuum op het mondeling examen en daarna blijf je ermee op café [...]

20/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis

Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten [...]

19/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84