Image
24/03/2011

DREAM-actie helpt studenten op weg naar droomberoep

Op donderdag 24 maart gaat de dertiende editie van DREAM van start, waarbij meer dan 12.000 jongeren een bezoek zullen brengen aan 600 verschillende bedrijven om zo een beter zicht te krijgen op hun eigen ambities.

 

DREAM, dat al sinds 1998 bestaat, is een sensibiliseringsactie op initiatief van de managementschool ICHEC-PME, het KMO-departement van de handelshogeschool ICHEC, en wil de Belgische schoolgaande jeugd meer ondernemingszin laten krijgen. “Al te vaak stelt men vast dat jongeren niet echt enthousiast zijn over het actieve bedrijfsleven en ze zich niet bewust zijn van hun eigen capaciteiten. Door deze actie worden ze geprikkeld door het actieve leven”, zo klinkt het. De DREAM-actie is van toepassing op jongeren van 16 tot en met 19 jaar en zal in elke provincie plaatsvinden.

 
Meer info: www.dreamday.be
(ADG)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

Droom voor shopaholics: studeren op de Meir

Karel de Grote Hogeschool en projectontwikkelaar Meir Corner bouwen een nieuwe campus op de voormalige [...]

19/10/2023

Dries ontwikkelt alarm-app als eindwerk (en scoort 19/20)

Dries Vanmierlo, derdejaarsstudent Multimedia & Creatieve Technologie aan de Erasmushogeschool Brussel, [...]

18/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84